Lingo24's gebruik van cookies
Wij gebruiken cookies om u beter van dienst te kunnen zijn en uw ervaring op onze website te helpen verbeteren. Als u tevreden bent met uw cookie-instellingen, klik dan op Doorgaan. Wilt u echter meer weten, zie dan onze Privacy Policy.

Voortzetten

Analyse van zoekgedrag per land

Deze online marktonderzoek service kijkt naar de zoekvraag voor uw services en/of producten verspreid over de hele wereld. We kijken naar 2 kerngebieden: de zoekvraag en de kosten van PPC voor reclame in de betreffende landen.

PPC voor reclame is een internetmarketing-strategie die gebruik maakt van search engine optimalisatie om de online zichtbaarheid en het online verkeer van uw website effectief te vergroten, waardoor het aantal overstappers naar uw site toeneemt. Dit omvat het plaatsen van een advertentie - een gesponsorde ‘link/ad’ genaamd - op de pagina’s met zoekmachineresultaten (SERP’s), of op inhoudsites, voor een bepaald zoekwoord.

Als zoekmachinegebruikers zoeken naar dat specifieke zoekwoord, zal dat uw ad 'triggeren', zodat deze op het scherm verschijnt. Ads worden samen met natuurlijke, organische zoekresultaten weergegeven in vooraf bepaalde locaties op SERP’s (aan de rechterkant, bovenaan en, in sommige gevallen, onderaan de pagina).

Bij PPC voor reclame betaalt u niet voor het verschijnen op de resultatenpagina – u betaalt per klikt (PPC) slechts een vast of bedongen ("bidded") bedrag wanneer een bezoeker op uw ad klikt en wordt doorgestuurd naar de geoptimaliseerde pagina op uw website. U betaalt minder voor doorklikken wanneer uw ad-tekst meer relevant is voor gebruikers dan die van andere adverteerders, dus er is een reëel kostenvoordeel als u uw ads professioneel en ‘ambachtelijk’ laat maken en uw campagnes pro-actief laat beheren.

PPC-campagnes zijn over het algemeen veel kosten-effectiever in andere talen dan het Engels, en zoekvraaganalyse zal aan het licht brengen welke buitenlandse markten een kans betekenen voor uw onderneming. Wij helpen u graag met een gericht internet marketing advies.

Bestreken gebieden

  • Review van zoekverkeer verspreid over een reeks van landen
  • Review van zoekadvertentiekosten verspreid over een reeks van landen.

Resultaat

Analyse van de zoekvraag en verwachte advertertentiekosten verspreid over een reeks van landen zal helpen zekerheid te krijgen over de vraag op welke landen u zou moeten mikken met uw zoekoptimalisatie voor internetmarketing in meerdere talen.