Lingo24's gebruik van cookies
Wij gebruiken cookies om u beter van dienst te kunnen zijn en uw ervaring op onze website te helpen verbeteren. Als u tevreden bent met uw cookie-instellingen, klik dan op Doorgaan. Wilt u echter meer weten, zie dan onze Privacy Policy.

Voortzetten

Hoe gaat u om met een klacht die ik wil indienen?

geplaatst door

Klachten gerelateerd aan een vertaalproject en die binnen twee dagen na ontvangst van het project worden ingediend, zullen worden meegenomen in het openstaande project waarna u, afhankelijk van het serviceniveau, een aangepaste versie van de vertaling ontvangt. Lingo24's Algemene Voorwaarden bieden u tevens de mogelijkheid om binnen een periode van zes weken na levering van het project een klacht in te dienen. Na deze periode van zes weken kunnen we niet garanderen dat de klacht verder in behandeling zal worden genomen, ook al zullen we hiervoor vanzelfsprekend onze uiterste best doen.

Wanneer we binnen de gestelde termijn een klacht ontvangen, zal er een kwaliteitsonderzoek worden gestart waarbij de vertaler wordt betrokken, en zal uw klacht nader worden onderzocht door de manager kwaliteitsgarantie. Mocht blijken dat de klacht terecht is, dan zal de vertaler een verklaring geven voor de gemaakte fouten en deze corrigeren. Het kan ook zijn dat uw document naar een derde partij wordt verstuurd, die de vertaling zal bekijken en vervolgens een evaluatie zal maken van de vertaling en uw klacht.

Nog niet gevonden wat u zoekt? Neem contact op!